.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش نمایندگان مجلس برای استعفای اجباری برخی مسئولین

نمایندگان روز یکشنبه پس از خروج از صحن مجلس بر استعفای بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، جهرمی مدیرعامل بانک صادرات و مدیران بانکهای درگیر اختلاس تاکید کردند و اعلام داشتند که در صورت عدم استعفا، مجلس باید برای برکنار این مسئولین دست بکار شده و از ابزارهای خود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار جهان نمایندگان مجلس در روز یکشنبه با حضور حسینی وزیر اقتصاد، پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و جهرمی مدیرعامل بانک صادرات به مدت چهار ساعت جلسه غیر علنی و غیر رسمی داشت و موضوع اختلاس سه هزار میلیارد تومانی را بررسی کرد.

در این جلسه پورمحمدی از تخلفات و توصیه های مقامات دولتی پرده برداشت و حتی اعلام کرد که آقایانی که مدعی کشف اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات هستند، مدتها قبل از این موضوع مطلع بودند و این تخلفات با دستور برخی از آقایان و مقامات دولتی انجام شده است.

در این جلسه برخی از نمایندگان از جمله احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده تهران سخنرانی کردند.

بعد از پایان جلسه و در هنگام حضور نمایندگان در راهروهای مجلس، نمایندگان تاکید داشتند که با توجه به مطالب مطرح شده در این جلسه و افشاگری های پورمحمدی، بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، جهرمی مدیرعامل بانک صادرات و مدیران بانکهای درگیر اختلاس باید از سمت خود استعفا دهند و یا اینکه مجلس با اعمال فشار خواستار برکناری این مسئولین شود.


یکی از نمایندگان در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت: هنگامی که احمد توکلی در جلسه غیر علنی و غیر رسمی پس از سخنرانی، خواستار استعفای این آقایان شد، اکثر نمایندگان با فریاد احسنت احسنت از پیشنهاد توکلی استقبال کردند و حمایت خود را اعلام داشتند.


وی افزود: نمایندگان مجلس خواستار برکنار این آقایان هستند و بهتر است این آقایان با استعفا از سمت خود کنار روند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.